رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان هشت هزار میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات سفر در نظر گرفته شد گفت: در مرحله نخست تخصیص، ۴۵۵ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است .

۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به یزد ابلاغ شد

به  گزارش قدس آنلاین سید مجتبی حسینی‌پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سفر آیت الله رییسی  به استان ۱۷۷ طرح و مصوبه در ۲ بخش طرح های اقتصادی و زیر ساختی و عمرانی برای استان در نظر گرفته شد. 

وی با بیان اینکه  اعتبار یاد شده در  سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ به استان تخصیص می یابد خاطرنشان کرد:  علاوه بر اعتبار یاد شده ۳۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز برای مصوبات  طرح های  اقتصادی در این سفر در نظر گرفته شد. 

حسینی پور افزود:  این اعتبار  در حوزه آب، میراث فرهنگی، ورزش، بهداشت و درمان، حمل و نقل، نظم و انضباط عمومی، فرهنگ و هنر، رسانه، کشاورزی و بخش عشایر هزینه می شود. 

رییس سازمان مدیریت استان یزد با اشاره به برخی سرفصل های اعتبارات تخصیصی ابلاغ شده در مرحله نخست خاطرنشان کرد: ۴۸۳ میلیارد ریال جهت تکمیل طرح‌های ورزشی، ۱۸۴ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان پلیس فتای یزد و طرح‌های انتظامی و امنیتی استان، ۹۷۵ میلیارد ریال جهت بهره برداری از فاز نخست راه آهن یزد - اقلید و اتصال آن به راه آهن شیراز - اصفهان و پنج میلیارد ریال در حوزه شیلات منظور شده است. 

وی اضافه کرد: همچنین ۱۵۰ میلیارد ریال برای  اصلاح باغات خسارت دیده، ۱۵۰ میلیارد ریال جهت بازسازی قنوات و ۲۸ میلیارد ریال برای مبارزه با آفت مگس مدیترانه‌ای، ۲۰۸ میلیارد ریال مطالعه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی، ۱۰۰ میلیارد تومان جهت اجرای عملیات بیابانزدایی، ۲۷۰ میلیارد ریال جهت ساماندهی بناهای تاریخی و مساجد جامع ابلاغ شده است. 

وی ادامه داد: ۵۰ میلیارد ریال جهت تکمیل فاز اول ساختمان صدا و سیمای یزد، ۸۳ میلیارد تومان برای تکمیل تالار مرکزی یزد و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل بیمارستانهای استان هزینه می شود. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.